همچی درمورد گیم، برنامه نویسی و هرچیز که مربوط به پیسی میشه اینجا هست

من یک گیمر هستم که هرروز داره یک کار انجام میده.. الان من تو کار ساخت انیمیشن ماینکرفتی.. ساخت بازی های روبلاکس.. ساخت انیمینش های روبلاکسی.. و برنامه نویسی هستم.. من هرکار که برام جالب انجام میشه یا.. براتون تو سایت میزارم تا ببینید

همچی درمورد گیم، برنامه نویسی و هرچیز که مربوط به پیسی میشه اینجا هست

من یک گیمر هستم که هرروز داره یک کار انجام میده.. الان من تو کار ساخت انیمیشن ماینکرفتی.. ساخت بازی های روبلاکس.. ساخت انیمینش های روبلاکسی.. و برنامه نویسی هستم.. من هرکار که برام جالب انجام میشه یا.. براتون تو سایت میزارم تا ببینید

کاراکتر قدیمی لین گلین گیمر مرد!!

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۵۱ ق.ظ | SadBoy2020 BcStudio | ۱ نظر
متاسفانه این کاراکتر محبوب که کلی قدرت های هفن تو انیمیشنامون داشت کشته شد :(

این احتمالا آخرین عکسی هست که شما از این کاراکتر میبینین :(

شاید حتی تا چندین سال دیگه اسم این کاراکتر هم کسی ندونه اما من و تیمم مطمعنیم یروزی این کاراکتر برمیگرده!
  • SadBoy2020 BcStudio

نظرات  (۱)

  • SadBoy2020 BcStudio
  • واقعا حیف شد :(

    تا چندین ماه پیش این شخصیت اصلی همه انیمیشنامون بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی