همچی درمورد گیم، برنامه نویسی و هرچیز که مربوط به پیسی میشه اینجا هست

من یک گیمر هستم که هرروز داره یک کار انجام میده.. الان من تو کار ساخت انیمیشن ماینکرفتی.. ساخت بازی های روبلاکس.. ساخت انیمینش های روبلاکسی.. و برنامه نویسی هستم.. من هرکار که برام جالب انجام میشه یا.. براتون تو سایت میزارم تا ببینید

همچی درمورد گیم، برنامه نویسی و هرچیز که مربوط به پیسی میشه اینجا هست

من یک گیمر هستم که هرروز داره یک کار انجام میده.. الان من تو کار ساخت انیمیشن ماینکرفتی.. ساخت بازی های روبلاکس.. ساخت انیمینش های روبلاکسی.. و برنامه نویسی هستم.. من هرکار که برام جالب انجام میشه یا.. براتون تو سایت میزارم تا ببینید

پیشرفت ما در والپیپر سازی :|

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷ ب.ظ | SadBoy2020 BcStudio | ۰ نظر

لطفا به ادامه مطلب برید تا پشرفت ما در والپیپر سازی از 2017 تا 2019 رو ببینید.


شما در {ادامه مطلب} هستید :)


2017:

2018:

اولین نمونه گرافیکی ماین ایماتور

2019:


پیشرفت خوبی دلشتیم. نه؟

  • SadBoy2020 BcStudio

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی